lauantai 20. maaliskuuta 2010

flow

Taustamusiikkina: Bon Jovi - Superman Tonight (& muut The Circlen ihanat kappaleet)

Kotiuduttiin joitakin tunteja sitten Vaasasta vierailulta. Oli mukava taas nähdä isovanhempia. Ehdittiin hyvin viettää aikaa vanhiksessa , jossa on vieläkin sellainen ihana tuoksu... ja sit vielä käytiin äitin kanssa etsimässä mulle takkia ja lankoja. Ensimmäinen kauppa, ensimmäinen takki ja kaupat tuli. Harvinaisen helppoa... Löyty kyllä pari kivaa paitaa kesällekin.

Tänään olis vielä tarkotus katsoa Moulin Rouge enkun projektia varten ja keksiä jotain muistiinpanoja siitä. No mikäs tässä, kun iltavalvottaja on iltaa viettämässä muualla. Yritän nyt jotenkin rutinoitua blogin päivitykseen, jos sit sais pidettyä koko vaihtovuodenkin suht tiiviisti ajantasalla.

Aspenilta tosiaan tuli facebookin ystäväkutsu ja jopa samana iltana...eilen siis.. juteltiin muutama sana naamakirjan pikakeskustelussa... Toivottavasti en antanut ihan järkyttävää ensivaikutelmaa. Psykan kirjan mukaan ensivaikutelma on tosi tärkeä ja sitä on aika vaikea lähteä muuttamaan. Mene ja tiedä sitten. Oli pitkästä aikaa aivan järkyttävän hämmentynyt, panikoitunut, ahdistunut ja innostunut tunnelma samaan aikaan. Mun surkeesta englannin kirjottamisesta ei meinannu tulla sitäkään vähää siinä muutaman minuutin aikana.. Täytyy varmistaa seuraavassa kirjeessä, että ne varmasti kestää mun kielioppivirheitä koko vuoden.. Riittää että mulla palaa käämit niihin. Joopajoo.

Nyt oon sit ollu vielä enemmän paniikissa ja ootanu koska Aspenin ja Brianin vastaus mun ensimmäiseen kirjeeseen tulis. Kaikki aikanaan joo, mut silti. Haluu sen jo. Alan vähitellen uskoa, että se vuosi menee ihan hyvin. Kuolen varmaan nauruun, kun luen näitä sit joskus 10kk päästä uudestaan. En ees tiedä, mitä odotan kaikista eniten koko lähtemisessä ja siellä olossa. Varmaan sitä, kun (jos) huomaa et on saanu oman paikan siitä pienestä yhteisöstä ja englannin puhuminen tuntuu kivalta. Niitä karhuja mä en kyllä kauheen innoissani odota.. Siedän niitä, kunhan pysyy tarpeeks kaukana. Loistavaa ajatuksenvirtaa. Seuraavaks varmaan otan puheeks pöydällä olevat tyhjät energiajuomapullot. No jääköön kuitenkin sikseen.

Helsingissä oli upeita flyygeleitä. Cumulus hotellin lähistöllä olevassa erikoiskaupassa. Se uskomattoman upea, musta, kiiltävä flyygeli kehtas olla siinä näyteikkunalla. Ja ilmoittaa, kuinka hävyttömän kallis on. Melkein kuulin miten se nauro mulle. Noh.. Takasin vaihtovuoteen.

Ens viikosta tulee painajainen. Tosin toivottavasti saapuva A&B:n kirje hyvin todennäköisesti piristää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti