perjantai 12. marraskuuta 2010

American honey

American honey

Just pääsin koulusta kotiin.

Vähän parempi olo on onneks nyt, vaikka nenä valuu kun seula. Aamulla en ollut kyllä ihan varma että aionko oksentaa vai en.

Unohdan koko ajan, että pitää tänään mennä vielä takasin koululle tapaamiseen. Sain tänään laitettua kansioon mun CV:n jotka piti tehä enkun tunnilla pari viikkoa sitten ja mun todistuksen ja opettajien kommentit. Oli tosi kiva lukea positiivista palautetta. Ja valehtelin eilen vähän, mulla olikin kolme A:ta ja kolme A+:aa. Enkun opettaja oli kirjottanut, että mulla menee tosi hyvin ja että on kiva kun mä oon sillä luokalla ja tunneilla. Yhteiskuntaopin ope oli laittanut että mulla menee vahvasti. Matikan ope oli kommentoinut, että sen mielestä mun pitäis olla ylemmillä kursseilla, mutta että on mennyt tosi hyvin.. Niih, no ne anto mun valita niin miks pitäis valita sellasia uudestaan joissa tod näk saisin hylätyn.. taas.. ja multa kiellettäis treenaus siksi aikaa kunnes saan sen korotettua. Naurettavaa xD mut joo, onhan pitkän matikan ekat ja yläasteen jutut vähän helppoja. Bilsan ope oli kirjottanut kans et hyvin menee ja kaikki tehtävät palautettu.

Koko päivän ollu kauhee ikävä fiilis päästä takasin meidän yläasteen köksän tunneille. En tiedä miks. Huomasin vaan bilsan tunnilla, et ajatukset on jossain ihan muualla.

Bilsan tunnilla sain kuulla et huomenna on eka osa kokeesta ja maanantaina sit toinen osa siitä. En oo kauheen huolissani, koko alkuvuosi on ollut oikeestaan pelkkää kertausta bilsan solu ja perinnöllisyys -kurssilta, mut pakko kyllä tänään kertailla. Vaikka osaankin varmaan selittää vielä jotakin suomeks, niin en vieläkään pysty samalla tavalla jäsentämään niitä juttuja englanniks.

Huomenna on ihanan lyhyt päivä taas onneks edessä. Meen koulun jälkeen kattomaan Sleepy Hollow koulunteatteriesityksen "pääsykokeita", auditions.. en nyt saa päähäni oikeeta sanaa.. Hyvin todennäkösesti en hae mitään roolia, mut haluan nähdä mitä siellä tapahtuu. Ihan erilaista kun kotona. Viikonloppuna Missoulaan!!! Ihanaa!

Viikonloppuna pitää kyllä tehdä töitä. Maanantaina alotetaan esseetä Iliaan Odysseuksesta, joka luettiin ekan jakson aikana. Ajattelin alottaa vähän etukäteen, et ehin saada sen valmiiks ennen torstaita. Sit maanantaina on vocab testi enkusta, se bilsan koe, sit pitää saada yhteiskuntaopin esitelmä valmiiks. Ketuttaa kun mulla on ehkä 4 sivua kirjasta jäljellä tiivistettävää siihen esitelmään. Haluan päästä siitä eroon. Sit sitä mun Suomi-esitelmää haluan saada eteenpäin. Sit pitää lukea kaks ekaa kappaletta Humisevasta Harjusta. Äiti just lähetti mulle sen mun suomenkielisen painoksen ja nyt sit alotettiin lukemaan sitä enkun tunneilla. Voin lukea niitä rinnakkain, saattais helpottaa vähän ymmärrystä.

Olin innoissani tänään NAS tunnilla, kun pääsin jatkamaan mun drumstickiä.. Mä en millään haluis ruveta kääntämään tota sanaa.. Kun se ei millään ole rumpukapula.. eikä tikku.. se on rumpukapula jossa on kahva ja se osa jolla lyödään rumpua. Ja huomenna harjotellaan taas rummutusta.. Varmaan alotetaan uus kappale. Pitää ottaa kamera mukaan, tai kännykkä tai joku jolla voin nauhottaa ne ja ottaa talteen etten unohtais niitä.

Kuorossa alotettiin tänään taas uusia kappaleita. Hengellisiä, joulukonserttia varten tai jotain. Tykkään oikeesti kyllä olla koulun kuorossa. Meitä ei oo mitenkään kauhee määrä, mut kyllä tästä vielä.

Unohdin eiliseen tekstiin kirjottaa, että oltiin Aspenin ja Brianin kaveriporukalla juoksemassa 3 mailin Kurpitsa juoksu Missoulassa. Oli aika viilee päivä, mut aurinko paisto ja aivan mielettömän upeet näkymät siinä golfkentän ympäristössä. Mauro Italiasta ja Rune Tanskasta oli ihan ekojen joukossa sarjassaan, ne muutenkin oli koulun maastojuoksujoukkueessa. Mä en edes kattonu mun aikaa, mut oli tosi kivaa ja jaksoin hölkätä sen melkein kokonaan.

Sain tänään vihdoin aikaiseksi ottaa selville siitä picasan kuva-albumista. Yritän latailla kuvia mahd pian sinne. Varmaan samoja kun facebookiinkin, mut niille jotka ei oo facebookissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti