tiistai 8. helmikuuta 2011

Any Way You Want It - Journey / Glee

Any Way You Want It

Lisää kuorojuttuja. Tämä on kans meidän kevätkonsertti listalla. Mulla on tunne et tästä tulee hieno :) En sentään yrittänyt tähän sooloon. Olis ollu kiva koittaa, mut onneks en. Hieno kappale.

Eilen, sunnuntaina oli Super Bowl sunnuntai. Green Bay "Cheeseheads" ja Pittsburg Steelers oli ilmeisesti osoittaneet olevansa mestaruustaistelun arvosia. Green Bay voitti.

Ennen virallisita peliä Aspen ja Brian sano et ne menee pelaamaan jalkapallo kaveriporukan kanssa tohon lähelle. Siellä oli enimmäkseen ala-asteen opettajia ja kavereita ja kerto et se on tosi hauskaa kattoa kun aikuset pelaa lippujalkapalloa. Taklaus ei siis ollu sallittua, mut revittiin toisilta niitä sellasia vyölippuja. En mä osaa selittää. Lähettiin Jennin kans sinne kattomaan sit kamerat mukana. Jenni rupes kattomaan sit Madisonia jossain vaiheessa kun Aspen meni kans pelaamaan. Vaikka taklata ei saanut niin kyl ainakin tää koulun 180 kilonen jalkapallovalmentaja taklas ihan näyttävästi välillä. Yhet revenneet housut, Aspen sai jalkapallon päähänsä, muutamat luistelut vähän jäisellä nurmikolla. Oli ihan huippua seurata kameran kanssa. TUli hyviä kuvia. Toistaseks näkyvillä vaan facebookissa. Yritän korjata asian mahdollisimman pian.

Me oltiin ihan jäässä ja kun tultiin kotiin mä paketoin itteni villasukkiin ja kollarihousuihin ja tossuihin ja kylpytakkiin ja paksuun vilttiin ja kaaduin sohvalle. Peli alko neljän aikaan.. about tunnin päästä siitä kun tultiin kotiin. Aspen kerto et kannattaa seurata mainoksia sen pelin aikana. Yhtiöt kuulemma maksaa 3 miljoonaa dollaria 30 sekunnin mainostilasta, kun peliä seuraa niin moni. Christina Aquilera laulo kansallishymnin sanat väärin ja kaikkea. Pittsburg ei oikein pärjännyt alusta lähtien. Mä nukahdin hetkeks aikaa kesken pelin. Oli kauhee väsy ja vilu. Aspen ja Brian lähti sit käymään yhden Aspenin ystävän luona Madisonin kanssa ja jäätiin kaksistaan kotiin Jennin kanssa. Katottiin peliä ja sählättiin kaikkee muuta ja katottiin leffaa ja "surtiin" tosiaan o.O kun Steelers ei voittanut. Asia oli aika yhdentekevä. Väliaikashow oli ihan huippu!! http://www.youtube.com/watch?v=tqCFL8YO6KM Katsokaa ihmeessä. NIillä oli SLASH!! Se oli kyllä mieletön show.

Lauantaina heräsin vähän liian aikasin kun Aspenin ystävä Amy toi Thor pojan hoitoon hetkeks tänne. Mun huone on heti ylkooven vieressä niin mä kuulen kaikki taloon tulevat niinkun ne olis mun huoneessa. Heräs sit inspiraatio kirjottaa yks enkun tehtävä Shakespearean Sonnet. Eli meidän piti kirjottaa oikea sonetti ja siinä piti olla tietyt rakenteelliset jutut. Ehkä mä laitan sen tänne kun saan sen ihan valmiiks valmiiks. Oli rankka kirjottaa mut hyvä saada vähän ajatuksia puettua sanoiks. Annoin tänään sen Mr. Marchantille väliarviointiin. En ollut ihan varma et oliko muutama kohta oikein. Ehdottomasti mun lempiopettaja koko koulussa. Ja sen mielestä suomalaiset hiihtäjät on maailman parhaimmasta päästä. Juoksee maratoneja ym. Tosi kiva ja hyvä ope.

Nyt mun aika on nukkumaan. Jatkuu taas toivottavasti mahd pian. Toivokaa et mä en saa sitä soolo-osuutta niin voisin laittaa videon sit siitä konsertista tännekin xD Jenni lupas ottaa videokuvaa.

Hyvää yötä USA, Hyvää huomenta Suomi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti