tiistai 1. lokakuuta 2013

hetki taas vierähtänyt

Ja niin kävi, että oli pakko keskeyttää insanity. Rakas puoliskoni tuli kotiin toiselta paikkakunnalta ja toi mukanaan syksyn ensimmäisen flunssan, joka tietenkin vaivasi minua paljon pidempään kuin häntä. Luonnollisesti. Pikkuhiljaa yrittänyt nostaa taas kuntoa, ja toistaiseksi kaikki on ollut taas jäissä ajanpuutteen vuoksi. Olen yrittänyt inspiroida itseäni seurailemalla muiden kivoja blogeja ja katsella vinkkejä.

Viikolla minulla oli muka niin paljon erilaisia ideoita, mistä kirjoittaisin, mutta nyt kaikki ideat ovat taas hävinneet kuin tuhka tuuleen tästä migreenin jälkeisestä pääkopasta. Viikon highlighteja ovat kuitenkin olleet erittäin onnistunut salikeikka, vaihtaminen Flown mineraalimeikkipohjaan ja muitakin meikkipäivittelyjä, oman Turun reissun varmistuminen ja Jennyn vierailun lähestyminen!

Kävin tosiaan edellisellä viikolla päivittämässä jälleen hieman meikkikokoelmaani. Olin jo pitkään miettinyt mineraalimeikkiin vaihtamista ja kysellyt kaverilta hyviä sävyjä iholleni ym. Hänen lainaamat samplet eivät kuitenkaan olleet omaa sävyäni ja lopulta lauantaina kävin paikallisessa Life kaupassa ja hain itselleni oman mineraalimeikkini. Tarkoitus sitä ei ollut vielä ostaa, mutta vastaan tosiaan tuli suomalainen mineraalimeikki Flow, josta olin muista blogeista lukenut paljon hyvää. Flow on himmeämpää kuin Bare Faced Mineralsin mineraalimeikkipohjat, ja tämähän minua miellyttää. Haluan kuitenkin pitäytyä hyvin himmeässä ja mattaisessa pohjassa, varsinkin, kun muutenkin haluan pitää meikkipohjani mahdollisimman yksinkertaisena ja kevyenä. Paksu meikkikerros kun ei vaan pue minua, enkä ole siihen tottunut. Olen siunaantunut onneksi puhtaalla ja tasaisella iholla. Dr. Schellerin granaattiomena-kasvovesi on jälleen päässyt suosiooni.

Flow:ta on arvosteltu hieman liian vähän peittävänä ja kuivana, ja se haittaakin hieman pintakuivaa ihoani. Vesisuihkepullo on tullut hyvään käyttöön. Olen yrittänyt opetella käyttämään mineraalimeikkiä nopeasti aamulla, ettei meikkaamiseen tarvisi varata aikaa tuntia. Opin myös, että Cliniquen pikkuvikojenkorjailu -meikki ja L'orealin silikoniprimeri eivät sovi alkuunkaan yhteen. Harmittavat orastavat silmänalusrypyt korostuvat hieman liian silmiinpistävästi.  Muuten olen ollut kyllä erittäin tyytyväinen Flow:n mineraaliin. Investoin myös uuteen ripsariin tuossa. Moitin, että aiemmin suosimani Lumenen Blueberry waterproof -ripsari tarttuu kuin rutto lasimaisiin ripsiini. Ainetta joutuu sitten melkein väkivalloin putsaamaan ripsistä, tuloksena vain punaiset silmät, puolet ripsistä lähtenyt, ja siltikään ripsari ei ole lähtenyt. Ostin Max Factorin Masterpiece mustanruskeaan vedenkestävään ripsiväriin. Se on vain tähtiin kirjoitettu, että jos käytän tavallista ripsaria, se on tunnin päästä poskilla, vaikka vain istuisin paikoillani. Olen ollut siihen hyvin tyytyväinen. Mustanruskea selkeästi pehmentää katsetta, mutta hetki kestää, ennen kuin tottuu uuteen ilmeeseen peilistä. Ensimmäisellä kerralla ihmettelin, miten kummassa näytin niin väsyneeltä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti